הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית

חשוב לדעת, המאמר לקריאה בלבד! המאמר יכול להכיל טעויות, הנהלת אתר אינה אחראית לתוכן המאמר.
יש לך החלטת להחליף את גג הרעפים הכבד שלה על דברים מודרניים קלים יותר? אל תמהרו לשכור גגנים מקצועיים יקרים. במאמר זה תוכל ללמוד כיצד לבצע את כל עבודת קירוי שלהם.
פירוק מערכת גג תיקון ביצוע ארגזים התקנה גלית
הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית עד לאחרונה, חומר קירוי העיקרי נחשב המציא חזרה בשנת 1901 גיליונות אזבסט צמנט של צפחה. "נצחי" זה גג עומד בכל האיכות, רלוונטית באותה העת, ולא היה לי אבל חסרון אחד גדול - משקל מרשים. כיום, עם הגעתם של חומרי קירוי חדשים בשוק, צפחה מאבדת במהירות קרקע. אונדולין גג מסיבי החופף אוכלוסייה, הסיפון או metalocherepitsa. בעוד צוותי הבנייה עובדים כדי להגדיל את העלות המשוערת של העבודה, כמו גם להקל על חייך, לעתים קרובות לשכנע את הלקוחות לייצר פירוק הגג שלם ולעשות מהתחלה. אחרים מאמינים כי פשוט להסיר את חומר קירוי הישן וניתן להניח בבטחה מודרני יותר. האמת, כמו תמיד, נמצאת איפשהו באמצע. נסה להסביר כיצד לעשות בפועל.

פירוק

על מנת לבנות משהו חדש, אנחנו קודם צריכים להסיר את כל התערבותנו ישנה. כלומר לייצר פירוק. וכדי להתחיל בפירוק, כמובן, צריך ... תחזיות. לפני תחילת עבודת קירוי, צריך לדעת אם אנחנו לא מבטיחים חזאים רבים וגשמים רבים. אחרי הכל, יש לנו reimplemented הסלון, עם כל הפעולה הפנימית, כך מקבלים לממטרים חזקים רצויים. חשוב: גם אם החזאי נתן ההנהון, עדיין להצטייד סרט, ברזנט או איטום אחר. לפירוק, אנחנו צריכים פטיש טופר, בול עץ, חבל וזוג ווים עם מסמר צפחה עבה, ושני בר מדריך, אשר ישמש לעלייה וירידה של חומרי קירוי בטוחים. קח תחילת פתק בבסדר ההפוכה להתקנה, כלומר להסיר ראשון להחליק אז בשורה העליונה של לוח, ולכן עד לנדן חשוף. משיכת ציפורניים באמצעות חולץ ציפורניים, נח בכף הבלוק האחרון של עץ. גיליונות אזבסט צמנט צריכים להיות נמוכים על פסי העץ, המושכים אותם לקרסי הציפורניים טרום הפתיחה שלהם. צפחה פשוט יורדת בחבל - אינה בטוחה. הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית אינו מבקש לפרק את גג רעפים עם כולם בבת אחת, אם צוות הוא קטן ולסגור את יום קורת הגג אחת אין לך זמן, להפוך את שלבי החלפה, התיקון להחליק אחד הראשון, ואז הבא. מאחורי ייצור רעפים ופירוק של הארגזים הישנים, ומשאירים רק את מערכת קורות מטוס החשופה.

מערכת גג תיקון

מאז הדרישות לצפחת y המטוס ושונה גלי (להרכבה גלית דורשת משטח שטוח לחלוטין), יהיה לבנות את המטוס הזה. ראשית אתה צריך לשים לב למצב של קורות גג קיצוניים ואת הנוכחות של המטוס בכללותו. כדי לעשות זאת, בכל ארבע הפינות של הברגים לסובב רמפת העולם לתיקון קורות כך שכל 4 הכובעים לא dokrucheny 3 סנטימטר לקורה. מפינה לפינה באלכסון, ולאורך הקורות למתוח את השרוכים. בבדיקה ולכן כל מישור שטוח, ואם התלולית במבנה עץ. אשכולות באלכסון מתוחים צריכים בקושי נוגעים זה בזה בצומת. אם המטוס חסר, לבנות אותו, מתפתל (אבל לא ספינינג) ברגים נחוצים. הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית בשלב הבא, המתמקד בקורה align נבנו עולם מטוס קצוות לוחות, מכפלת אותו לקורה ברח. עכשיו, תוך שימוש בקורות קיצוניות כמשואות שמתחים בין לשרוך במרווחים של 1.5-2 מ 'ולערוך ביקורת של שאר מערכת הקורה. במידת צורך, להפוך את הקורות יישור הקצוות לוח, ובמקרה של עץ נזק חמור לייצר תחליף מלא. בכל מקרה, זה סוג של עבודה בלי הרבה עבודה להתמודד 2 אנשים שפשוט יש להם את המיומנויות של טיפול עם כלי בנייה, ואילו הייצור של מערכת גג חדשה צריך בהשתתפות אנשי מקצוע בקירוי צוות הבנייה כל כוח ממש משנה.

ביצוע ארגזים

השלב הבא - היא הנחת קרום האיטום. היא הניחה בצורה אופקית על גבי הקורות, מתחילה בתחתית והולכת עד לרכס. איטום צריך ללכת הברכיים לטפטוף מים על זה. סרט במסמרים לקורות באמצעות סיכות. הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית שים לב: לא ניתן להיות מונח איטום "בקול מתוח," זה צריך לשקוע מעט, ובכך להגדיל את גודל החלל המאוורר. במקביל לGidrobarer להרכיב ארגז. אם לא, אז יש בעיות עם איך לעלות על מערכת מסבך מטוס, מבלי לפגוע בקרום האיטום. התקנה מתחילה עם קרן גוברת באטן התייחסות (50x40 מ"מ), שהוא רכוב על גבי סרט האיטום על כל אורכו של הקורות. להתקנה באמצעות בורג 4,2 X75. 35-40 סנטימטר ההרכבה שלב ארוך לחלופין להשתמש בקורה העץ כולו, חומר די מתאים 1-1.5 מ ' מתאים להתקרדות צלב קצוות "טפח" - גודל לוח 25h150 מ"מ. התקנה תתחיל מהמרזבים וסוף הרכס. הלוח הראשון והאחרון צריך ללכת לקצוות של רוב הקורות, אחרים הניחו במרווחים של 450 מ"מ, כלומר, בין הלוחות צריכים להתקין את התבנית 30 סנטימטר (ארגז מיועד למותג גלי C21, לסוגים אחרים של ברזל וlathing צעד יהיה שונה). הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית כאשר סיימתי עם ארגז, ללכת למטוס השני. יש גם לבצע את כל הפעולות שתוארו לעיל. ההבדל הוא רק בהתקנה האחרונה של לוח הרכס. זה אמור לכסות את הלוח הרלוונטי של המדרון שממול, לpodstrugivayut האחרון זה באמצעות elektrorubanka. שני הלוחות להגן על קרום האיטום בחתיכה אחת, לתקן את המהדק שלה. לפחות להתקין לוח רוח. הוא קבוע בארגזי הסוף וצריך לפעול מעליה ביריעות גובה גלים יכולים להיות כמה מילימטרים מתחת.

התקנה גלית

כאשר העבודה הושלמה עם עץ, אתה יכול להמשיך ישירות להתקנה של קרטון גלי. זה יהיה נחמד לקבל אותו בגודל שווה לאורכו של הכבש. זהו המרחק מהקודקוד לקורה הסוף, בתוספת 5-8 סנטימטר גיליונות הוציאו בזהירות מהחבילה ומשמש על הקורות הגג משופעות מדריך לנוחות בחלק זה של הגיליון שיהיה מכוסה רכס בגל החיצוני יכולים לעשות כמה חורים לקרסים. חשוב: פחים של מארזים גליים צריכים להסיר אותו ולא לשלוף. ציפוי פולימר הוא גרד בקלות. תערוכת Frontpage בזהירות רבה. זה יהיה תלוי איך כל דבר אחר ייפול ברזל. כדי שזה קורות קיצוניות להדק סיכות, מתלה קטן של 20-30 סנטימטר באורך, אשר מותקנות באותו המישור של מערכת מסבך ו10-15 סנטימטר יבלוט מעבר לו. במרחק של 5-8 סנטימטר משולי הגג במעקה שזור בניצב בורג כך שכובעו היה יריעות גובה גל גבוהות יותר. שוב בין מתכת שני דגלי קצוות גל הגובה למתוח את השרוכים. במקרה של סיכות נפולים יכול להיות משוכפל. בדיוק על חוט, מניח. הברזל הוא הרבה יותר קל הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית חשוב: כל גיזום צריך להיעשות בצד רכס גלי מן המרזבים צריך להיות קיצוץ במפעל בלבד. הסיפון רכוב על הארגז עם ברגים עם שיעור pressshayboy של 6-8 יחידות / מ '3. הקובץ המצורף הוא שימושי כדי לחשב ולמפות אחר בעולם. חשובים: ברגים לסובב בלי קנאות, pressshayboy צריך ללחוץ ברזל לארגז, אבל לא מאוד מעוותת. התקן את זוויות רוח ולהחליק. הרבה יותר קל לביצוע העבודות הללו בבת אחת, מאשר לטפס ברזל החלקלק, עם הסיכון של החבורה או השריטה שלו. משמש לאבטחת הרכס של בורקס הארוך עם pressshayboy עובי הבזק יריעות מסוגל ודריסת רגל בעץ. התקנה היא באמצעות הגל החיצוני. הוחלף באופן עצמאי על ידי צפחת קירוי גלית החשוב: כל העבודה בגובה מיוצרות תוך שימוש רק בביטוח ובאשף בריאות טוב. הפרה של כללים פשוטים יכולה להוביל לתוצאות טרגיות. וסילי נ Molko, rmnt.ru