כיצד לבצע תיקונים בדירה

חשוב לדעת, המאמר לקריאה בלבד! המאמר יכול להכיל טעויות, הנהלת אתר אינה אחראית לתוכן המאמר.
ארגון של תיקון רב פנים ויש לו פנים רבות. יש לנו שמר רבים גישה סובייטית כדי לתקן, הם אומרים, מה זה חכם, הכל פשוט: מוצא את צוות, והבאנו רק סידורים חומרים. אבל בעידן סובייטי, אפילו בכירי המפלגה לא יכלו לדמיין "חידוש" של חומרים כאלה, ואז לא היו קיימים. העם סובייטי רגיל שעושה תיקונים של מה שיש לי.



ומנטליות זו, "הדבר העיקרי שיש לקבל אותו, ולעשות זאת כפי שניתן לעשות", גם בשפע הנוכחי של חומרים ממשיך לפעול, אבל בחלק השני שלו. ואנחנו לא יכולים להבין: למה זה כל כך רע קורה? בואו לסטות מהמציאות הרוסית שלנו ומסתכלים על איך לתקן סוג של עסק.

נכון לעכשיו, חברות המתקדמות ביותר בעולם עוברים ממדיניות שיווק לTQM ניהול איכות כולל וICO סטנדרטיזציה באיכות 9000. וזה לא מקרה יחיד, אלא באסטרטגיה. עם זאת, זה מאוד מסובך ויקר עסק ואם המערב זה לא הכוח של כל חברה, יחידות כגון הארגונים הרוסים. זה צריך לומר בתיקון פעם אחת כל כך מורכב, דבר קשה, לא תמיד מתגמל שנשאר מחוץ לפעילותם של מבני מונופול גדולים. אנשים הבינו את עסק גדול זמן ארוך של פעילות מסוג זה והשאיר אותו shabashniki. אין חברה גדולה שעיקר פעילותם הייתי לתקן ודקורציה של משרדים ובעיקר דירות.

ממשלת רוסיה ומוסקבה ואלה אובססיה לדיור, GREP, DEZami וכו 'לדעתנו, אחת הבעיות של סכסוך וקרקע פורה לחוסר שביעות רצון וללקוחות וקבלנים הוא בורותם של סטנדרטים לתיקון ועבודות גמר. מצד אחד - "יש לי גם בצורה חלקה, וכדומה," אחרים ", וכי וכן ולפי דעתי בצורה חלקה". היבט פסיכולוגי: אם הם עושים רעים - לא משלמים (לא לשלם תשלום נוסף, לחסר, וכו '), הצד השני - "ושהוא (היא, הם) רוצים את הכסף?" היבט מוסרי: ללקוח "כן בונים הם פריצות ולמסור אותם לא צומח מהמקום הזה".

קבלנים "אבל הוא (הלקוח) אינו יודעים מה הוא רוצה: אשתו אומרת דבר אחד ועוד אחד, הוא ודורש חיפוש פגמים ושכר נמוך שלישיים ועדיין." וקמת לשאלה רוסית נצחית בגובה מלא - מי אשם? ומי? אבל כולנו אשם, כלומר אף אחד. תגיד לי, מי שמכיר את הסטנדרטים של איכות תיקון ועבודות גמר? מי עומד בתקנים האלה? מי יודע איך לבדוק ולקחת את העבודה? כאן אנחנו עושים תיקונים באופן אינטואיטיבי ואינסטינקטיבי, באופן רפלקסיבי, כאשתו אומרת, כשכן ראו את מגזין יפה לקרוא כפי שמוצג בטלוויזיה, נראה בתערוכה, ופרופסור אם צוות ההקמה עבד כבר.

מציאות רוסית

והבנה זו של תיקון ולקוחות וקבלנים. וזה כל כך נרחב ומגוון, מצולעים, מעוגל, treschinoobrazno וכו ', שיכול להיות רק בתחילתו של "המבול", "האש", "נעים" עומד להסכים על מחיר. לשמוח פירוק, מבטל של קירות ישנים, פינוי אשפה, ולאחר מכן להיות עצוב. אחרי הכל, ואחר כך יותר ויותר תוכל ללמוד כי הבנת איכות העבודה היא מאוד אינדיבידואלית ואישי.

והיית חושב שאיכות העבודה היא לא מה שהוא עשה ומה הוא כבר מבקש כסף. ומי לא ידע מה תמצא אשם כל כך. מצד השני, וקבלנים, כמוציאים לפועל של התוכניות שלך, כמו שאני מרגישה מסורבלת ולא נוח כאשר אתה לא מבין כראוי את מה שהם היו כמו ומה שהם עושים לא בבקשה. מה לעשות? תכונת תיקון היא שאתה לא יכול לקבל איכות עבור כסף ומצד שני, אתה יכול לקבל את התוצאה הרצויה במחיר קטן. תסתכל מסביב וזוכר כמה מהחברים והמכרים שלך עשה תיקונים וכמה מהם שמחים להשלמתו, ושהם מרוצים מהאיכות?

תיקון, טוב במיוחד - אירוע יקר ולאפשר לו עצמו יכול אנשים עשירים. אני בטוח שהתיקון הוא לא על האחרון של הכסף שלו. לפיכך, הלקוחות יכולים להרוויח אותם, וכנראה מספיק כדי לקנות, לשפץ ולרהט את הדירה. תסתכל על התיקון של הדירה כפרויקט נפרד חדש. כנראה שאף אחד בחברה אינו מתאים כל כך קל לפרויקטים חדשים (פיתוח תכנית עסקית, טכנולוגיה, חומרים, כוח אדם, תקני איכות, וכו '), גם אם מומחי בדיקות שלא אומתו. כולנו יכול לצפות בטלוויזיה ולא תוקנו. אז, לתקן כפרויקט עסקי נפרד, יחד עם כל התכונות הטמונים בפעילויות הפרויקט, לפרויקט יש הבדלים שלה. ומעל לכל קריטריוני האיכות.

מהי איכות תיקון?

איזה סטנדרטים, הוא מסוגל למדוד את האיכות? אחת התקנות העיקריות לגזור 3.04.01-87 בידוד וגימורים. חוקים ותקנות אלה יחולו על הייצור והקבלה של לקשט הבסיסי. ואל תחשבו שהכללים אלה אינם מהותיים ולא קפדן לקבלן, לדוגמא, אם אתה מסתכל על תקן DIN הגרמני, אנו רואים כי הכללים שלנו הם תובעניים יותר. אבל העיקר - הכללים לא יודעים לקוחות SNiPy, הם מבינים רק שמשהו צריך להיות. קבלנים חסרי מצפון להשתמש בבורות זו בסך הכל. ואם הלקוח לא מכיר לגזור, הקבלנים חסרי מצפון יהיה לשכנע אפילו את התושבים האנכיים של המגדל פיזה. כאן אנו לשבור את הציווי המקראי - "לא לפתות".

הבורות שלו אנו מתפתים יצירות אמן, ואנו פועלים כדי לצנן את עצמם לתרום רשלנים. למה לטרוח, אם כך לרדת? אם כבר מדברים על צרכנים לא מוכנים, ידיעה, הצגת ביקוש בשוק מעוצב גלם אנחנו יוצרים את אותה ההצעה ירודה שירותים. הפרדוקסלי לכלכלה מערבית והמצב הרגיל לכלכלה הרוסית - הצרכן עצמו, כספו ומעודד את גרזן נישואים. העובדים עצמם לא לוקחים לקרוא וללמוד חוקי בנייה, וכו ', כי אז לא יהיה להם עבודה. לכן, היווצרותם של עובדים העוסקת בלקוחות.

הצעה חייבת לענות על ביקוש צרכני (מחיר שיווי המשקל). לכן, ההצלה של טביעה - מעשה ידיו של הטובע. מאיפה להתחיל? כל מה שאתה יודע זה לא הכרחי ולא הכרחי. אבל יש לך ולרק צריך לדעת את מה שלא יכול להיות מודע - זה חוקים ותקנות של ייצור וקבלה של גמר. ספרות מיוחדת ופופולרית שונות היא עכשיו די בכל חנות.