כיצד להחליף את לוח מתכת

חשוב לדעת, המאמר לקריאה בלבד! המאמר יכול להכיל טעויות, הנהלת אתר אינה אחראית לתוכן המאמר.
מנסה לשמור על קשר עם טכנולוגיה מודרנית בבניית גגות, לעתים קרובות לשאול את השאלה: האם אפשר לשנות את המראה של מסבך גג הבית מבלי להסיר את המערכת הישנה? גגות בניין ניסיון אומר כן - אפשרי. כיצד להחליף את לוח מתכת היום הוא ציפוי מתכת פופולרי מאוד של צבעים וצורות שונים. כי, לעתים קרובות, בעל הבית משנה את ישן, אבל גגות רעפים עדיין די חזקים יפים מחפשים אופנתי מתכת. הסברים לגבי חלק מהן אחד, אבל יופי מוסבר במהירות של העבודה. במיוחד אם אתה לא צריך לבנות מערכת מסבך חדשה. על זה וידבר. כדי לעשות את העבודה הזאת, אתה צריך להכין את הכלים: פטיש, מוט עם פטיש, מסור, מסור על פלנר עץ, מהדק. של כלים חשמליים תצטרך: מברג על הסוללה או מקדחה חשמלית עם סט של מקדחים ולהידוק ברגים, בולגרית (מטחנה) לכיסוי זמירה אפשרי, פאזל, ורק במקרה שכוח ראה עץ. אתה יכול לשאול: למה אנחנו צריכים את המסורים ומטוסים? תשובה. העובדה שהצפחה ממוקמת בדרך כלל מתחת לשורה אחת של קורות בסריג ביחס לקורות - זה נקרא ארגז. ומתחת למתכת הבטחת שני ארגזים - כי המתכת יכולה להיות שרוטה במקום כלשהו, ​​וכו ', הארגז השני מתחתיה לעשות לאוורור - זה יהיה מהחלק התחתון של המים לא הולך. לפיכך, קורות הקיימות עם קרשים אנו מייחסים אחר - אוורור - ואנחנו צריכים לעבוד עם עץ. בין היתר, אנחנו צריכים 75 ברגי מ"מ לעץ והמפרץ Gidrobarer. לאחר הסרת הצבע הישן (צפחה), לעיין במערכת מסבך כולו. אם זה מקום שבו עץ קליפת poedennoe, לנקות אותו, אם לא להחליף. אחרי שתיקח gidrobarer, המתפרסים על פני כל השטח של המסגרת שלה ולצרף למסגרת של המהדק. קורות במסמרים מ"מ קורה 25 X 120 עץ מעל לכל אורכו, בניצב לרכס, הר gidrobarer. קורות מהודקים עם ברגים ומברג. ליד הבר זה מחובר באותו אופן וארגז חדש של עץ באותו הגודל. אתה צריך להתחיל עם המקלות הקיצוניים (סוס ותחתון), משך את הכבל ולבדוק את הארגזים בגודל הדיוק ואלכסון. אם לחשוף את האלכסון הלא נכון, ואחר כך יהיה לך קושי רב בחיזוק מתכת עצמה, בגלל הגודל ואלכסוני צריך להיות כמעט מושלם. נחשף באלכסון, אתה יכול להתחיל את שאר הנדבקים שני תוספות. ברוס הציג רכס מקביל במרחק של 230 מ"מ מהקצוות הפנימיים של העץ - יש צורך הדיוק כזה אז שהייתי הולך עם הברגים לחיזוק ישירות תחת צעד המתכת. כל הארגז צריך להיות באופן מלא במישור אחד. אם שבו הוא עומד - לנתק את המטוס, אם ההפך הוא קבור - מצרף חתיכת לוחות עץ בגודל מתאים. צד הפרצופים ארגזים לגזום הגודל קבוע מראש שלך. לאחר ההרכבה לוחות מין שני בהכרח עובר תערובת מחטאת סביב שלד מעץ - כדי להימנע ממראית העין של חיפושיות קליפה וריקבון. המסגרת היא מוכנה ועכשיו אתה יכול להמשיך ישירות לקרס ממתכת עצמה. הקצוות שלה נחשפים בתחרה. תערוכה תחתונה מתחת לקורה 70-100 מ"מ. בוקה להעדיף קורות 100-150 מ"מ. ריצוף מהודק על ידי ברגים מיוחדים לזה, את הצבע של הציפוי. מאחר שאין מערכת למנעולי מתכת, ולאחר מכן להתחיל לתקן את זה יכול להיות רק מימין לשמאל. אם אתה עושה את ההפך, זה אותו הדבר כמו הצפחה להתחיל מן ההר העליון. אם אתה עושה הכל נכון נמדד וחשוף, הגיליונות ממוקמים באופן שווה, במהירות ובקלות. אם המתכת שבו הוא עומד - לקצץ עודף באמצעות מטחנה. אזהרה אחת. בעת הרכישה, כדי להיות בטוח כדי לבדוק אותה המתכת בגודל ובאלכסון - הם חייבים להיות מדויקים - באותו האורך כמו האורך, רוחב לרוחב האלכסוני עם האלכסון. אם לא, אתה מסתכן לקחת נישואים ירודים או שיגרמו לבעיות בעת הנחת סדינים. אפילו מרישים נחשפו כראוי לא יעזרו לך. הבא. פחי מתכת בצורה של שלבים. הקפד לבדוק את הממדים בין הצעדים - הם צריכים גם להיות זהים. כאשר הנחת גיליונות פגומים הם ירחיבו מעבר לגבול המסומן יותר שמכער לגמרי בסך הכל כיסוי תבנית או ליצור בעיות מתחת לגלגיליות המתחם המשתרעים על הרכס. ברגים. הם צריכים להיות בצבע של מתכת, עם מכונת כביסה ואטם גומי מתחת למכונת הכביסה. לאחר הציפוי הוא הניח, לצרף פינה מיוחדת על הרכס, המשתרע על רמפות עגינה. אם אתה רוצה לכסות וכיסוי פנים בצד, אז יש פינה מיוחדת של הצד. והסוס, והצדדים מהודקים בברגים למתכת מדי. כדי לכסות ללכת בזהירות - אחר למכור מדרגות מתכת. אחרי כל העבודה וללכת על הכיסוי של הצבע המתאים לצייר כל צורה מסודרת לאטום את הסדק.