מדחס אוויר - הסוגים ומאפיינים

חשוב לדעת, המאמר לקריאה בלבד! המאמר יכול להכיל טעויות, הנהלת אתר אינה אחראית לתוכן המאמר.
במאמר זה: היסטוריה של מדחסים; סוגים של מדחסים; איך לגרום למדחס אוויר עם הידיים שלהם; קריטריונים לבחירת המדחס; שולחן צריך קצת כלים אוויר באוויר הדחוס; השוואה של מדחסי בוכנה או בורג; ההבדל בין העומס נקוב של מדחסים מקומיים ומיובאים; מה שקובע את המשאבים של המדחס.
סוגים של מדחסים מדחס אוויר עם הידיים שלהם - למה לקנות תמשיך ליצור מדחס תוצרת בית כיצד לשנות את השמן במדחס אוויר מאולתר קומפרסור עם ידיהם - להכין מקלט לבנות מדחס תוצרת בית תוצרת בית מדחס - תפעול ותחזוקה איך לבחור מדחס באמת מסודר הדדיות או מדחס בורגי קריטריונים לבחירה של המדחס - ניואנסים
מדחס אוויר באתרי הבנייה רועשים של היום - פועלים כלים פנאומטיים: פטישי אוויר מקשקש באסטר, לכות אקדחי לחישה. עם כל הרעש שלה הוא ציוד בנייה מאוד מקל את העבודה, תוך שיפור איכותו - לעשות בלי המדחס באתר בנייה היום לא הצליח. השוק מציע מדחסי אוויר במגוון רחב ולהנחות אותו, כדי לבחור את המאפיינים הרצויים של המדחס ולקרוא את המאמר הזה.

סוגים של מדחסים

המטרה של כל מדחס - לדחוס גז, בתפקידו יכולה לפעול אוויר רגיל שאנו נושמים. מדחסי אוויר עם קיבולות של עד 100 מטר מעוקב לדקה מתחלקים לשני סוגים של בנייה - סיבובי (בורג) ובוכנה. מדחס ההדדיות הראשון שנוצר לפני כשלוש מאות שנים הגרמנים אוטו פון Guericke - זה היה מודל ניסיוני, מונע על ידי כוחו של האדם. מדחס מכאני (קיטור) הומצא מאוחר יותר, בסביבות 1800, האנגלי ג'ורג' Medhurst ושימוש בכריית פחם. תרגיל אווירי ראשון שנוצר תושב אנגליה, תומס קוקרן - הוא עבד מקיטור בלחץ ולעתים קרובות התפוצץ, וגרם לכוויות ופציעות לעובדים.
אוטו פון Guericke. פיזיקאי גרמני, מהנדס ופילוסוף.
אוטו פון Guericke. פיזיקאי גרמני, מהנדס ופילוסוף.
מדחסי הדדיות מודרניים הם הרבה יותר בטוחים - לא קיטור, ולכן אין סכנה של כוויות. סוג זה של מדחס מופץ באופן נרחב, זה עובד כמעט על העיקרון כי מנוע בוכנה ומכונית קונבנציונלית, עם ההבדל כי היא חסרה את דיאגראמת הפאזות ותזמון הצתה אחרת - דחיסת האוויר, הבוכנות והזריק אותו לתוך השפופרת, שסתומים בלוק אוויר המסע חזרה. אב הטיפוס של מדחס בורגי פותח ב1878, המחבר היה מהנדס הנרי Krigar מגרמניה, המקבילה המודרנית שלה - בשינה 1932 השבדי Liskholmom. עיקרון הפעולה של סוג זה של מדחס - אוויר נשאב שני ברגים (זוג תולעת בורג). הם הציגו את זה בזה - יש לו את הבורג הסיבובי המוביל ארבעה סיבובים, העבד של השישה. דחיסה של אוויר מתרחשת במרחב שבין הסיבובים של התולעת ואת הקירות של זוג הדיור החיצוני, כך שכל האלמנטים הפנימיים של חדר המדחס של הבורג חייבים להתבצע בדייקנות קיצונית. המצלמה עצמה היא מלאה שמן ש: מצמצמת פערים, "מעביר" אוויר משמן את האלמנטים התפעוליים ופיזור החום (טמפרטורת שמן הפעלה להגדיר יצרן ספציפי, בדרך כלל הטווח שלו - 80-900). מפעיל לשני סוגים של מדחסי אוויר יכול להיות מונע מהמנוע, ולכן מנוע הבעירה. בהתאם לגודל והיעד, יכולים להיות מצוידים מדחסים עם בסיס גלגלים.

מדחס אוויר עם הידיים שלהם - למה לקנות

לא מן הנמנע ליצור, אם תרצו בכך ונטייה לטכנולוגיה - אלמנט מרכזי בו היא ממדחס המקרר. מייד יש לציין - למשהו יותר מאשר צבע ומדחס ניפוח צמיגי רכב מתוצרת בית אינו כשורה, כי לחץ שנוצר על ידו, אינו עולה על 5.6 אטמוספרות. עם זאת, זה יעלה עמיתים במפעל הרבה יותר זול. המרכיב העיקרי של מדחס תוצרת בית - אותה יחידה מכל מקרר ביתי. אתה יכול לקנות אותו או לחלץ מיחידת קירור ישנה, ​​במקרה השני יהיה עליך: ". 12" חותכי צד או צבת, מברגים "מעל האפס" ו "מינוס" זוג מפתחות כיצד לשנות את השמן במדחס אוויר מאולתר התהליך של הפקת מדחס המקרר: לאחר שמדד את האורך הגדול ביותר של צינורות נחושת פועלים מהמדחס לרדיאטור, חותכי צד לנשוך אותם (פלייר); נתק את הממסר מתנע (קופסא פלסטיק ליד המדחס, בממסר דגמים מודרני יחסית קבוע למדחס עצמו - זה לא צריך להסיר), נתק את החוט בזה הולך למדחס. יש לי שני מספרי תיל ממסר הזנת חטיף, או במתג מכסה הכיסוי צריך להיות מסומנת, שבו היה לפרק את החלק העליון ותחתון שבו. שימו לב: צינורות נחושת צריכים לאכול אותו, לא מנסה ראו אותם - את השבב הקטן ביותר הלהיט בתוך המדחס וערך שלו יהיה אפס, שכן גרגרי מתכת יגרמו פגיעות פנימיות חמורות כאשר עובדים בוכנה ולחלץ אותם לא הצליח! עכשיו אתה צריך לנתק את המדחס, שהשתמש במקשים "ל12". כל מחברים - הברגים, אומים, אטמי גומי (אם הם מתאימים) - לקחת איתם. לפני הקמתה של המדחס להמשיך במו ידיהם, אתה צריך לוודא כי המדחס מופק מהמקרר. אם המכשיר היה מאובטח לדיור המדחס, חבר מחבריה עם אנשי קשר של המדחס באותו סדר כפי שהיה לפני ההסרה. דיור מתג ממסר זה אמור להיות מותקן באופן זמני על כל משטח שטוח, אופקי באמצעות קלטת. קשר עם המזמין של כבל תקע ממסר - תיל "זמני" הנחוץ רק לביצועי בדיקות של המדחס. בזהירות (זה חשוב!) לסובב את החוטים החשופים ועטוף עם סרט דביק על גבי. הבא אתה צריך להרפות בחיתוך הקצוות השטוח של הצינורות נחושת לזרימה החופשית של אוויר. עם השלמת כל הפעולות הללו, להפוך את שקע המדחס - אחרי קצת כותנה, היחידה חייבת zatarahtet, עם אחד מהצינורות שלו ישאב אוויר, והשיפוד השני. מארק סמן, ששואב מהצינורות, ואשר נותן את האוויר. לאפשר למדחס לעבוד חמש או עשר דקות - אם זה רועמת בלי להתרסק ואמצעי חשמל פתאומיים הוא שמיש ומתאים ליצירת מדחס אוויר מתוצרת בית.

תמשיך ליצור מדחס תוצרת בית

הצעד הבא - רכישת חומרים הדרושים, הוא צריך לבקר בשוק הרכב. דורש רכישת: שמן מנוע (10w40, חצי סינטטי או מינרלים) - זה חצי צריך ליטר. עם זאת, ניתן להשתמש במי מינרלים או חצי סינתטי, שנותרו בעת החלפת השמן במכונית שלך; להביא חתיכת הצינור נחושת מהמדחס ולקנות לה maslobenzostojky צינור גומי מחוזק - קוטר פנימי של 4 מ"מ, אורך 1 מ '; 10 לחצי מתכת, עניבה - בקוטר מעט גדול יותר מקוטרו של צינור הגומי (מספר זה מלחציים יותר ממה שאתה צריך - עם מרווח); מסנני רכב לדלק משובח - שני דלק וסולר אחד (באקורדיון הראשון של עיתון, ובשנייה - רשת של סינטטי); maslobenzostojky איטום סיליקון - צינור אחד. בדוק את העקביות שלו - חייב להיות בצבע אפור ועבה. אתה צריך ללכת לחנות לחומרי בניין, תצטרך: מתג מכשיר (אותו הדבר כמו המשמש להפעלה / כיבוי של תאורה) - התקנה אחת מפתח חיצונית (זרה); הרתמה כפולה ולחבר להפעלת המדחס לרשת - עדיף לקנות ערכה מוכנה (בידוד כפול), אורך כבל כ -2 מטרים; 2 מטר מבודד חוט עבור מתג הלחץ; ממסר לחץ אוויר (לדוגמה, 5-RDM); אביזרים להגדיר מים, כוללים מתאמים (הם עוברים כמעט כל תרכובות); מפחית לחץ חמצן (מנוף כחול); בדוק שסתום בקוטר חוט ומתאים תחת עכביש (לא חובה, אבל רצוי). מי הוא לענות על השאלה - למה זה דורש 10w40 שמן מנוע? מדחסים במפעל למקררי בית, יחידה זו נזקפת עם שמן מינרלים "Veretenko" שתוכנן במיוחד עבורו. שמן זה ללא תוספים, כי הם לא הכרחיים, שכן המערכת של המקרר סגורה - 100% מבודדים מאווירת הסביבה. אבל לנפט כגון מדחס אוויר אינו מתאים לגמרי, כי מתחיל להגיב עם חמצן מהאוויר (חמצון), סתום עם אבק ולספוג לחות. כתוצאה מכך, המדחס מתחמם יתר על המידה, רעש מתוח, הבוכנות שלה נשחקות במהירות, ועד מהרה הם עומדים בפני התקף הממשמש ובא. יתר על כן - שמן מינרלים במהלך פעולה של מדחס האוויר מתאייד, בעקבות זרימת האוויר, ברמה שלה במדחס במהירות פוחתת.

כיצד לשנות את השמן במדחס אוויר מאולתר

מתוך מדחס דיור שלושה צינורות - אוויר יניקה, וצינור יוצא ממנו החור שדרכו מולחם במפעל היה מלא בשמן. שצינור ואטומה זה צריך לפתוח, ביצוע חתך עגול מעט מתחת לקובץ מהסוף מולחם - מעט לא nadpilit propilivaya עד הסוף! ואז אתה צריך לנער את הטלפון ולשבור את כתובת הקו, לאחר שבר שבר להסיר צינור אטום ומניח שבר obstuchal פטיש קטן (בר "מסמרים"). נותר רק לנקז את השמן מהמדחס למכל מתאים. הערה: המדחס ללא שמן במערכת לא יכול להיות מופעל! הסרה מוחלטת של השמן הישן מחוץ ליחידה, אתה צריך למלא ב( כ 300 גרם) חדש. הדרך היחידה לעשות את זה בלי לשפוך את השמן - מזרק גדול, מהסוג במעט חמאה ויוצקים לתוך הצינור החשוף. קומפרסור עם ידיהם לאחר חור מילוי שמן בצינור צריך לחסום, אחר זה יהיה למשוך / נושא אוויר. עדיף להשתמש בבורג בקוטר מספק, מראש לובש אטם גומי על זה.

קומפרסור עם ידיהם - להכין מקלט

ללא מקלט לא יכול לעשות, הפונקציות שלה הן לפילוס לחץ אוויר המסופק על ידי הבוכנה המדחס בפתאומיות. יתר על כן, כונס הנכסים יתפסו את טיפות הבלון ואדי נפט. לגליל אידיאלי מקלט תוצרת בית (מ5 ליטר) קיבולת מתחת לכיבוי אש, פחמן דו חמצני הוא טוב יותר, כי אין לה ריתוכים. עם בלון דורש להסיר לחלוטין את הצבע, מה שהופך אותו לאחד מהדרכים אלה. לבנות מדחס תוצרת בית להסתכל פנימה עם נורת פנס - אם בתחתית בתוך יהיה חלוד, הם צריכים להסיר לחלוטין. זה הכרחי, כי בקורס של לחץ מדחס תוצרת להאיץ שוב ושוב המחליד - כדי להסיר את השימוש בהרכב הכימי עם חומצה זרחתית או טאנין. מטף שיכון לשעבר לאחר הסרת צבע שייף בזהירות, ולאחר מכן לצבוע את הצבע החדש מקלט צילינדר.

לבנות מדחס תוצרת בית

בפתיחתו של המטף לכיבוי האש לשעבר צריך לדפוק את המתאם, קלטת חוט גלישה מראש fum (כל חיבורים שלאחר מכן לייצר מסוחרר fum קלטת), זה - ראוי-משקוף. בפלט העליון שלה (באמצעות מתאם) להתקנת מתג לחץ בצד (כמתאם) - מסנן עדין סולר, ולאחר מכן וסת לחץ חמצן. בחגורות מסקנה להגדיר מתאם בחינם, שסתום וראוי להיכנס לנפט וצינור עמיד דלק (להדק את המהדק), הסוף השני מחובר למהדק הצינור נחושת הנפקת מדחס אוויר. התקנת שסתום לבטל לחלוטין את הזרימה הפוכה של אוויר דחוס למדחס. כדי לוודא שאין נזילות במפרקים, אנחנו מעיל אותם עם איטום סיליקון. על מדחס צינור נחושת, שדרכו האוויר נשאב לתוכו, להגדיר את מסנן קנס דלק בנזין, מסנן הדלק השני לשים על תפוקה מהמדחס (התרסק לתוך צינור הגומי בין המדחס והמקלט), הידוק צווארון. לחבר את החוטים אל מתג הלחץ, קצותיהם מחוברים בסדרה עם מדחס כבל חשמל - אחרי הבורר, סגירה / פתיחת החוט אחד בלבד. pressostat בעיה - לפתוח את מדחס כוח המעגל כאשר הלחץ במכל עולה שנקבע מראש קדימה ולהשלים את המעגל, אם הלחץ הוא מתחת שנקבע מראש. לתפוקה של עיגון ציוד חמצן חיזקה אורך צינור PVC הנדרש, לצרף את האקדח אליו ללכות או ניפוח צמיגים - המילה היא מכשיר שתפקידו הוא זקוק באותו הרגע. לפיכך, המדחס בנוי, הם אומרים, עם הידיים ומוכנות ללכת. לנוחות רבה יותר, להבטיח את האלמנטים על בסיס גלגלים - לדוגמא, מהפינה של המסגרת, המחבר את מדחס מקרר, מקלט ומסגרת עם שני פסי מתכת תחת רפידות הגומי שלהם, מושכים את ברגי קלטת.

תוצרת בית מדחס - תפעול ותחזוקה

לוודא כי המדחס לא לחמם יותר מדי - תוך חצי שעה, הוא מתחמם לטמפרטורה ממוצעת של 450C וזה כואב לו, אז לעשות הפסקות. פעם בשנה צריכה להיות החלפת שמן ומסנן מלאה ולנקז את השמן מהמקלט (שזה יהיה שם, כך ש-- ניקוז). למרות חוסר הרצון לנהל פירוק חלקי של המדחס, ככל הנראה, עובד כמו שצריך, לעשות את זה בזהירות!

איך לבחור מדחס באמת מסודר

קודם כל, אתה צריך להעריך את מדחס עומס העבודה הקרוב - יהיה זה עובד 8-12 שעות מלאים או את הצורך בו מתעורר מעת לעת. מדחסי עלות דומים, ככל הנראה, בכמה פרמטרים (נפח צריכת חשמל מקלט) עשויים להיות שונים שוב ושוב, בהתאם לסוגים של אגרגטים בהשוואה. כאשר המודל של המדחס צריך לשים לב: לחץ אוויר שנוצר על ידה (שצוין בברים, אטמוספרות או קילוגרם / 2 סנטימטר). התיעוד מפרט את הפרמטרים של העבודה ולחץ מקסימאלי, הלחץ הראשון פירושו ביעילות מרבית (ניתן להשמיט, כלומר, היצרן מבטיח את השוויון ואת לחץ העבודה המרבי), השני - הלחץ המרבי המוותר למדחס. אזהרה: רוב היצרן אינו מציין פרק זמן שבמהלכו המדחס יכול ליצור לחץ מקסימאלי, בהתאמה, נתון זה נכון רק בחלקו. חשמל בשעתי שיא לזמן קצר למדחסים זולים לא יכול לשים אותם בשורה אחת עם יחידות יקרות, את היכולת לשמור על הלחץ המקסימאלי במשך שעות. פריון ליחידת זמן (שצוין בליטר / דקת m3/hr או m3/min). למוצרים זרים, נתון זה מתייחס לכמות של מדחס האוויר ספג מהאווירה, לייצור מקומי - כמות האוויר המגיעה מהמדחס (GOST 28,567-90). חישוב של ביצועים בהתאם לנתוני GOST לתת מספרים נמוכים יותר מאשר יכולת היניקה - הסיבה לכך היא האובדן של נפח האוויר בשסתומי הפליטה של ​​מדחס (יניקה) בוכנה, היווצרות של כרכים "מתים" של אוויר בחדר העבודה של היחידה. ביצוע בפועל של המדחס ל" פלט "הוא שונה מהסכום של" שאיבה "על ידי 30-40% בצד הקטן יותר, כלומר כוח, הצהיר בדרכון של כל מדחס מיובא, נמוך יותר מאשר דגמים מקומיים דומים. בחירת כוח המדחס צריכה להיות מסוכמת עבור כל האוויר הדחוס מחובר בו זמנית שהוכנסו בו מכשירים פנאומטיים ולזכור שיחידת הטעינה על ידי יותר מ 70% מכוח "על הדרכון" לא יכול - מתחיל להיכשל מעומס היתר. הוסף לצרכים האמיתיים שלהם בליטר / דקת האוויר דחוס 150-200 - כוח כזה מדחס יהיה הבחירה הטובה ביותר. צריכת אוויר דחוסה של כמה כלים פנאומטיים:
שם לחץ, P (בר) צריכת האוויר ממוצעת, G (ליטר / דקה)
(למדחסים ביתיים)
צריכת האוויר ממוצעת, G (ליטר / דקה)
(למדחסים מיובאים)
אקדח ספריי 4 240 400
Gvozdevbivatel 4 140 200
מברגים 6 290 410
פטיש 6 400 460
מכונה Cut 6 1200 1700
Pnevmosverlo 6 700 1000
מפתח ברגים 6 700 1000
פטיש אוויר 6 1300 1900
מנקב 6 3400 4,800

הדדיות או מדחס בורגי

טיעונים בעד מדחס הדדיות: זול בהשוואה לבורג 5 דומה כוח, ואפילו 10 פעמים; עמיד לפעולה בעפר (סבירות נמוכה לשיבוש מאבק); פחות מחומם ופולט חום; חלקי c / o ומניעה הוא זולים יותר מאשר מדחס הבורג; אידיאלי אם מתעורר הצורך במדחס רק מעת לעת. הוא לא היה מחזורים תכופים מפחדים / כיבוי. טיעונים בעד מדחס הבורג: לפעמים עולה על מדחסים ההדדיים במונחים של חיי שירות, עמידות ואמינות, משקל ומידות; רעש מינימאלי, כמעט ללא רטט - אינו דורש חדר נפרד ועיצוב המיוחד של הקרן; תחת ביצועים אידיאליים (עומס); יעילותה גבוהה יותר 25% מכל הבוכנה; מכיל מספר קטן של חלקי לבוש בבנייתו - הוא חסכוני לשמור; מאפשר שליטה מרחוק (דרך המעבד) עבור כל אחד מערוצי התקשורת.

קריטריונים לבחירה של המדחס - ניואנסים

אם נשווה את המדחס המכיל מערכת ללא שמן נפט ו-- משאב הסוג הראשון הוא גבוה יותר אך נדרש סינון טיפות שמן והאדים בנקודת היציאה. קיבולת מיכל היא לא חשובה כמו שזה נראה במבט ראשון - זה יותר חשוב ללמוד את המאפיינים של המדחס, ושממנו יהיה תלוי בביצועים שלה בפועל. אגב, חלק מהיצרנים מציעים מקלטי מדחסים ללא תשלום - לוודא כי הקיבולת של האוויר הדחוס מסופקת מודל זה, אחרת תצטרך לקנות מיכל נפרד מקלט (לעסקות עם כלים פנאומטיים שאינו דורשים לחץ גבוה ובקיבולת מספיקה של המדחס יכול לעשות בלי מקלט ). גלו איזה סוג של קירור משמש במודל של המדחס - אם הוא מקורר מים, צריך ללמוד עיצוב הזרימה של מים על פני תקופה של זמן. עבור גזים מסוימים דורשים כמה דגמים של מדחס - הם לא אוניברסליים! עיצוב מדחס הבוכנה החגורה מונעת הופך אותו עמיד יותר, מה שמאפשר לך לעבוד במהירויות נמוכות תוך שמירה על ביצועים. מדחסים מונע החגורה הם "חצי" ויכולים ליצור לחץ פלט של 16 בר. משאב נקבע טמפרטורה הפועלת בעיקר של ראש המדחס - נתונים ביחידת הדרכון "מסורתי" לא צוינו. עם זאת, כדי לשפוט את הערך של טמפרטורת ההפעלה יכולה להיות במהירות מנוע - גבוהה יותר את המהירות, ככל שהטמפרטורה הגבוהה של ראש המדחס. בהתאם לכך, היחידות של אותם ביצועים לבחור את המודל, את הדרכון ובו נאמר פחות מהפכות - מעמד זמן רב יותר. © Abdyuzhanov רוסתם, במיוחד עבור rmnt.ru